Selasa, 18 Ogos 2009

Flash Back Beham Kawin =)

*Shidah*
Phewwwhhh~ After a bad week demamzzzzzzz berabissssss... uwaaaaaa..... tp ani sehat dah ler kekeke... 4 hari puas resting at home nada jalan2 (from Wednesday tooooo Sunday). Can u imagine 4 ari nda meliat dunia luar heheheh dramatic aku aaa hehe... butttt somebody made my day last Sunday... hehe u guys noe ler tak lain tak bukan ialahhh my cute fiancee hehe =) He bring me out to Tamu bali makanan jalan2... best rasanya keluar jalan atu huhu....

So here it goes... meruah2 HD...terjumpa gmbr Beham kawin... preparations before Majlis Bedikir... Tengok jangan tak tengok hee sweet memories and enjoy times :D

Mama Mengusai Payung beham

Me and my lovely cuzzy.. now jadi Mami udah hee

Newly Wed Couples

Yo yo Dok~!

oooo... gitu ka Dok?
Tajamnya meliat urg atuuu~
Rehat2

Abg aji, Babah n Mama

Sisters in da house

Romantic couple.. *wink2* :p

And again.. :)

My beloved parents and the groom

My lovely brother & wife

Haha.. senyum nampak gigi... gooooddd~

Charlie's Angels!!

Fustu Fustu... Cheeseee~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan